cheerleader

Ez a blog elsősorban nekem szól. Magamnak írom, magam miatt, az más kérdés, ha valaki számára hasznos lesz egy bejegyzés bárminél fogva, ettől függetlenül még alapvetően nem arra fog irányulni, nem céloz meg senkit, egy korlátozott naplóként funkcionál. Tartalma fogyókúráról fog szólni. Tavaly ősz óta olyan helyzetbe kerültem, ami miatt egy rám soha nem jellemző súlygyarapodás következett be magamra nézve. Nem is akarok magyarázkodni, hogy miért, a hízás egy tény, és ennyi. Az ok teljesen lényegtelen. Az eredmény ugyanolyan gáz. A lényeg, hogy van 6-8 kg feleslegem, amitől szeretnék megszabadulni. Ez nem minta lesz, nem követendő példa, még véletlenül sem. Nem egészséges étkezésről lesz szó meg hasonló papolásokról. Eleve azt vallom, hogy az ember semmit ne vonjon meg magától, csak legyen mértékletes. Szóval itt leginkább az akadályokról fogok beszámolni, amik az utamba kerülnek időnként. Botlásokról, nehézségekről. Ugyanis a hullámvölgy itt tipikusan jellemző. Ha olyan egyszerű lenne, akkor senki nem sírna, és a fogyókúra is egy örömteli fogalom lenne. Persze nincs is azzal semmi baj, hogy küzdeni kell érte, a célért, az álomsúlyért. "Minél nehezebb a győzelem, annál nagyszerűbb érzés nyerni." (Pelé) Szóval a saját béna kis szenvedéseimet szeretném itt nyilvánosan megosztani. Olyan formában, hogy lefényképezem azt, hogy mit ettem, esetlegesen éppen mit bűnöztem, vagy beszámolok az edzésekről, összességében arról, hogy haladok, és hogy érzem magam. Izomlázat érzek vagy bűntudatot... :-)

Skittles avagy szemétkajára fel!

Hát, íme a mai kajám... Balról jobbra:

- vanilla ice cream ízű fehérjeturmix

- csirkemell sonka (1/2 cs)

- házi muffin (étcsoki, tojás, tej, vanilla ice cream ízű fehérjepor)

- banán kakaóporral

- alma

- Skittles Darkside limited edition (1/4 cs)

- karamellás tejital, hagymás csirkemell, kígyóuborka, ketchup, kenyérhelyettesítő (kókuszzsír, tojás, útifűmaghéj, tej), szójaszósz

- kávé

Ezeken kívül 2 l diétás tea. Összesen 1531 kcal, amiből F: 125, Sz: 151, Zs: 45. Kíváncsi voltam a Skittles-re. Sok vidit láttam róla. Nem vagyok egy nagy cukorka fan, de a kíváncsiságomat most kielégítettem legalább. Négy adag van benne. Egyszer meg lehet enni. Nincs vele gond, de ennyi elég is lesz. Arról nem beszélve, hogy adagonként 175 kcal 39 g szénhidráttal, ami ugye teli cuki, és 2 g zsír még grátisz. Ennyit végképp nem ér. Szemétkaja level999.

Szombati pihi

Ma nem sportoltam. Egy órát sétáltam majdnem. A bevásárlások alatt. Edzés konkrétan nem volt. Ma azonban az időszakos diéta, harcos étrend alapján is táplálkoztam. 14 és 18 óra között ettem a kajám nagy részét. Nem nagyon szeretem edzős napokon alkalmazni. Viszont így néha nincs ellenemre bevetni.

1. étk.: turmix mandarinból (2 db) és citrom macaroon ízű fehérjeporból (40 g)

2. étk.: zöldségleves

3. étk.: kávé

+ One meal rendes étkezés: brokkolifőzelék, hagymás csirkemell ketchuppal, sótlan napraforgómag, banán mogyoróvajjal, áfonya, alma

Ezeken kívül 1.5 l diétás tea. 1419 kcal. F: 117, Sz: 170, Zs: 33. 32:47:21 arány jött ki a makrókra. Ilyen kis lightos volt a szombatom.

(Teg)napi beszámoló... 38:37:25

Ma is megvolt az edzés. Az enyém is meg a kis csoportomé is. Én itthon erősítettem egy kicsit. Este meg megtartottam nekik az órát. Ez volt a sorrend.

Elhoztam a mai menüt:

- Chia magos házi fehérje muffin (csokis-kókuszos) (+1,5 darab) őszibarack lekvárral

- Zöldségleves

- Betyár Mix friss salátakeverék, hagymás csirkemell, light kockasajt

- kávé (+1 csésze)

- Cheerios Oats gabonapehely zabbal, házi turmix (füge, eper és cuberdon ízű fehérjeporok, kefir)

- Párolt padlizsán, light feta sajt, házi (bundás)kenyérhelyettesítő (kókuszzsír, tojás, útifűmaghéj, tej) és szardínia ketchuppal

Ezeken kívül volt még 2 l tea, de az diétás. 1524 kcal. F: 141, Sz: 138, Zs: 41. Előtte lévő nap engedélyeztem magamnak egy csaló étkezést 710 kcal-ért, viszont a saját órám mellé beiktattam egy SpinRacing órát is a teremben, bepattantam a kollégám órájára, így kettőt toltam le egymás után. Kell a változatosság! :)

Munkaszüneti nap, de amit nem tekintesz munkának, azt nem kell szüneteltetni :D

A címből kiderülhet, hogy órát ma is tartottam. Nincs mit tenni. Akiknek nem volt akadály a szombat reggel, azoknak a ma este sem. Eső ellenére jöttek. Dicséretes! :) Ma is elhoztam a napi kajámat, de előbb a tegnapi makróimról számolnék be, tegnap fotókat nem csináltam, csak gyorsan összegezném a dolgot. 1900 kcal jött össze kicsit lazább, de számomra még teljesen elfogadható arányokkal. 40:40:20 helyett 30:45:25... fehérje, szénhidrát, zsír sorrendben. Ha engem kérdeztek, ez is rendben van. Erről ennyit. Lapozhatunk is. Jöhet a kollázs a mai kajáról:

- kakaó, chia magos házi fehérje puding (csokis-kókuszos) mandarinnal, light tejszínhabbal, fahéjjal

- póréhagymás csirkemell ketchuppal

- kávé

- epres tej-shake

- zöldségleves

- brokkolipüré csemege paprikakrémmel

- chia magos házi fehérje muffin (csokis-kókuszos) mogyoróvajjal, őszibarack lekvárral

- tea, chia magos házi fehérje muffin (csokis-kókuszos)

Ez így 1490 kcal. F: 140, Sz: 141, Zs: 36 g. 39:39:22, PURRfect. Ennyike! :)

 

IIFYM & többé-kevésbé 40:40:20

Tegnap lefotózgattam, mit ettem. Csak este már nem jutottam odáig, hogy bejegyzést is írjak még róla. Ugye mivel szombat volt, ezért délelőtt tartottam órát. Most azonban megelőzte egy reggeli annak rendje szerint. Lássuk, mi volt edzés előtt, és utána a nap folyamán:

Reggeli: kakaó, csokis zabkása csokis fehérjeporral

Ebéd: házi zabpelyhes köret ketchuppal, póréhagymás csirkemell, tojás (2 darab), brokkoli (1 fej)

Vacsi: zöldségleves

Napi gyümi: mandarin

+ Kávé

+ Tea (1.5 l)

+ Tej

+ Cottage Cheese (0.5 d.)

Aki már olvasta a régebbi bejegyzéseket, az tudja, hogy semmilyen ételt nem vetek meg. Leginkább a táplálkozásomnak az IIFYM étrend felel meg. Ezért lehet nálam látni mindenféle kaját adott esetben. Legalábbis nem kizárt, hogy bármit megegyek. Én azt gondolom, hogy az én elvárásaimnak magammal szemben ez így megfelel. Nem kell versenyzői szintre törekedni. Egy élhető életet biztosító táplálkozás. Nekem ennyi a célom. A mai táp összesítve: 1706 kcal. F: 156 g - 38 %, Sz: 157 g - 38 %, Zs: 45 g - 24 %. Jó hétvégét mindenkinek! :)

 

Napi 40:40:20-as táp

Na, csak itt vagyok. Ma ment a pörgés. Volt nagytakarítás is, az is égeti a kalóriát. Aki nem szereti, az gondoljon rá házi sportként! :D :) Takarítás után főztem egy zöldséglevest. Az benne lesz a napi menümben. A többi már el volt készítve. Előző nap már gondoskodtam róla. Nem szeretek minden nap főzőcskézni. Legyártok egy X egységnyi adagot. Annak kiszámolom a kalóriatartalmát, és csekkolom a makrókat. Aztán szépen lehet burkolgatni, amikor szükség van tápra. Meg is mutatom, mit hoztam össze:

- póréhagymás csirkemell, tojás

- zöldségleves

- házi fehérje puding (csokis-kókuszos), kávé

- tea (1 l)

- salátatál póréhagymával, ezersziget salátaöntet balzsamecetből és vízből, póréhagymás csirkemell, házi zabpelyhes köret ketchuppal

- kakaó, alma fahéjjal, házi fehérje puding (csokis-kókuszos) light tejszínhabbal és fahéjjal

1741 kcal. F: 170 - 40 %, Sz: 171 - 40 %, Zs: 38 - 20 %. Szóval így. Bodybuilder's diet. Meg odacsaptam nekik a csoportoson. Ma többre nem volt időm. Egész nap nagyon csinálgattam a dolgaim. Azért ezt a bejegyzést elhoztam nektek. Láttam, hogy olvastátok az előzőket, de csak finoman, erre nem készültem fel! ... ;)

Pihinap

Ma pihenőt engedélyeztem magamnak. A vendégeknek is, mondjuk. Nem tartottam meg az órámat este. 2-2 fő lett volna mára, akiket áttettem holnapra, illetve holnaputánra. Itthon sem edzettem, csak pihi volt. Ma még elhoztam a napi menümet. Nem tudom, hogy erre mennyire lesz időm holnaptól. Majd meglátjuk. Elég sok dolgom lesz, de lehet, hogy néha pihenésképp szánok rá időt. Ha van időm, akkor szívesen foglalkozok vele természetesen. Jöjjön a mai mindenesetre:

- chia magos házi fehérje puding (csokis-kókuszos)

- PureBar fehérjeszelet (fehércsokis-málnás)

- tea (2 l)

- alma (2x)

- háztartási keksz

- kávé (2x)

- kakaó, cottage cheese pizzakrémmel, sült pangáziusz ketchuppal, hagyma, házi zabpelyhes golyó

1690 kcal. F: 158, Sz: 157, Zs: 42. Majdnem összejött egy 40:40:20-as arány a makrókra nézve. Ma normálisan ettem, nem ettem keveset. Viszont kaptam ajándékba nasit, és ahhoz eszembe sem jutott hozzányúlni. Süti meg fagyi kombó. Nem mondom, hogy nem jó semmire, jó lesz az valamikor, annak is itt lesz az ideje, csak nem ma volt. Fagyasztó a barátom...

Lightos vasárnap

Ma egytől ötig a teremben dolgoztam. Nyílt nap volt, és tartottam 30 min-es bemutató órákat néhány új vendégnek. Estére értem haza, úgyhogy ennyi volt. Készültek nekünk finom falatokkal a teremben, de azokból valahogy nem kívántam enni. Úgyhogy az itthoni kajáknál maradtam, amik összességében így néztek ki:

1. salátatál koktélparadicsommal, kapros salátaöntettel natúr joghurtból, töltött gombafejek ketchuppal, sült pangáziusszal (+0.5 db)

2. alma

3. kávé

4. tea (1 l)

5. chia magos házi fehérje puding (csokis-kókuszos)

6. kakaó, házi fehérje puding (csokis-kókuszos) light tejszínhabbal

1324 kcal. F: 130, Sz: 120, Zs: 36. Ez volt a mai menü. Almás pitétől és pattogatott kukoricától mentes. Én is szoktam ilyeneket enni. Nem arról van szó. Ma valahogy nem kívántam, és ennek kifejezetten örülök. Úgyhogy ennyit termeltem, ez éppen elegendő.

Napi hami

Sok újdonsággal nem tudok szolgálni, csak ígéretemhez hűen jelentkezem a napi menümmel. Nem mintha akkora érdekesség lenne, de legalább le lehet csekkolni. Én szeretem nézni, mit termelnek mások. Délelőtt megtartottam a csopis órámat, ennyi volt az edzés mára. Ráadásul nem ettem előtte semmit, úgyhogy kivételesen ma éhgyomros kardió lett belőle. Ez velem ritkán fordul elő. Inkább mutatom a napi kajcsit:

- 1/2 cottage cheese pizzakrémmel

- borsízű csirkemell sonka, cottage cheese, ajvár, kaliforniai paprika

- körte, mogyoróvaj

- alma

- körte

- töltött gombafejek ketchuppal

- 1/2 cottage cheese csokis-kókuszos fehérjeporral +1 db tojás, +1 kk őszibarack lekvár

Ezeken kívül 2 l citromos energiamentes üdcsit ittam. 1361 kcal. F: 138, Sz: 106, Zs: 41.

Péntek 13

A tegnapi napról számolnék be. Nekem szerencsés, aznap születettem. Mármint egy péntek 13-ai napon. Bár nagy dolgok nem történtek. Estefelé megtartottam a csopis órámat. Viszont szorgosan fotózgattam, hogy mit ettem. Íme a kollázs belőle, és egy kis leírás:

- kávé, előző napi házi süti őszibarack lekvárral és mogyoróvajjal

- vaníliás puding tejszínhabbal, édesítőszerekkel

- sárgarépa (+1 db)

- klasszikus zabkása csokis-kókuszos fehérjeporral, körtével

- hagymás csirkemell, cottage cheese, ajvár, paprika

1578 kcal. F: 158, Sz:138, Zs:41. Még volt egy falat kaliforniai paprika. Meg 2 l narancsos energiamentes üdcsi. Csak ezeket nem fotózgattam, a kalóriában benne vannak. Ugyanez igaz folyamatosan a BCAA-ra meg az ízületvédőre, amiket minden nap iszok. Előbbiből napi 2-3 adagot, utóbbiból pedig 1 adagot. Ennyi a mai termés. Csodákról nem tudok beszámolni. Úgyhogy összességében is ennyit szánok mára. A kövi napi kajával jelentkezem legközelebb.

Powered by Blogger.hu